loading...

خرید جک تشخیص رنگ

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

در مواردی که لاستیک پنچر گردیده و به بده بستان جک قیچی تشخیص رنگ لاستیک نیاز میباشد و یا این که می بایست تعمیرات در تحت ماشین صورت پذیرد، از جک خودرو به کار گیری میشود. در حالتی‌که که جک ماشین برای بالا بردن خودرو به شغل برده خواهد شد، می اقتدار یک طرف ماشین را در سطحی فراتر از سطح نرمال قرار اعطا کرد. برای دوراندیشی از شیوه به کار گیری از جک ماشین ادامه مقاله را بخوانید.

مرحله نخستین: یک جای مطلوب و امن برای بالا بردن خودرو پیدا فرمائید
آغاز خودرو را در یک سطح صاف و فارغ از شیب قرار دهید. به خاطر داشته باشید که کف زمین نباید شن و ماسه، قابل انعطاف، لغزنده، گلی و یا این که چرب و روغنی باشد. سطحی که قابل انعطاف باشد می‌تواند موجب خم شدن جک ماشین و افتادن خودرو گردد. در صورتیکه که زمین چرب و لغزنده باشد، ممکن میباشد جک جنبش نماید و خلال کم شدن ماشین، به شخص و یا این که خودرو جراحت وارد گردد.

مرحله دوم: خودرو را در شرایط ایمن قرار دهید
– خودرو را بدون صدا نمایید و ترمز دستی را بکشید.

– سفارش میشود در طول استعمال از جک، سرنشینان از خودرو بیرون شوند.

– چرخ های خودرو را سفت و از محکم بودن آنان باور پیدا فرمایید. در صورتی قابلیت و امکان مسدود کردن لاستیک ماشین وجود داراست، آنها را مسدود فرمایید. میتوانید از خشت، تکه چوب یا این که سنگ برای مسدود کردن لاستیک به کار گیری فرمائید. در‌حالتی که که میخواهید لاستیک عقب سمت راست را بلند فرمایید، لاستیک جلو سمت چپ را مسدود نمائید.

مرحله سوم: جک را نظارت و محل مطلوب قرارگیری آن را بیابید
– قبل از استعمال از جک، به طبعً جک خودرو را تهیه و تنظیم نمایید و از صاف بودن آن مطمئن گردید.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:39

همانگونه که از نام این دستگاه معین میباشد با به کارگیری جک قیچی تشخیص رنگ از نیروی مکش می‌تواند شغل صافکاری را جاری ساختن دهد. این نحوه دستگاه های مختلفی دارااست و بی آلایش ترین آن ها دستگاه تلمبه میباشد که آن را روی محل فرورفتگی میگذارند و میکشند.

ولی این نحوه از دستگاه های غامض ای هم استعمال می نماید که بسیار لوکس میباشند و این دستگاه ها با ساخت یک خلع میتوانند به بدنه خودرو بچسبند و میتوان آنان‌را بوسیله دستگیره ای که در آن درنظرگرفته شده میباشد بکشید. در‌این حالت فرورفتگی بدنه خودرو به سره مکان مهم اش گشوده می شود ولی مانند روز اولش نمی‌شود در‌این هنگام صافکار حرفه‌ای باید با خودکار و چکش برآمدگی های بسیار خرد را به موقعیت اولیه خویش گشوده گرداند.

این طرز یکی‌از امروزی ترین طرز های صافکاری است که امروزه ر سراسر عالم از آن به کار گیری می‌گردد.

به کارگیری از چسب در صافکاری
این یکی آپدیت ترین طریق های صافکاری است که جدیدا به روی شغل آمده میباشد با استعمال از چسب های حرارتی صورت می‌گیرد. مطلقا تاکنون چسب های حرارتی را چشم اید با استعمال از آنان می قدرت بدنه خودرو را به موقعیت نخستین گشوده گرداند و این را بدانید که عمل بسیار بی آلایش ای میباشد البته به مهارت بالایی نیاز دارااست و برای اینکه بتوانید این شغل را اعمال دهید نیاز دارید که مسلما خودروی خویش را به پیش یک صافکار حرفه ای ببرید تا این عمل را برای شما جاری ساختن دهد.

اعتنا داشته باشید که درصورتی که از این نحوه هم که یکی‌از امروزی ترین طرز های صافکاری خودرو است استعمال فرمایید گشوده هم برآمدگی هایی روی بدنه خودرو تولید خواهد شد که بایستی با استعمال از ابزار اختصاصی آنها‌را به شرایط نخستین بازگردانید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

منبع نیرو
با استعمال از این منبع خواهیم توانست ولتاژ جک قیچی تشخیص رنگ مطلوب برای جوشکاری گونه های فلزات را مهیا کنیم.

سیستم تغذیه سیم
سیم جوش با یک سرعت اثبات به حوضچه تغذیه میشود.

سیستم گاز محافظ
سیستم گاز در جوشکاری میگ این امکان را دارااست تا از حوضچه و گوشه و کنار آن مراقبت نماید. حوضچه قسمتی از ورق میباشد که پایین عملیات جوشکاری واقع می‌گردد.

سیم جوش co2 چیست؟
در جوشکاری co2 سیم جوش قطعه ای فلز میباشد که برای جوشکاری به طور یکنواخت و پرکردن فضاهای خالی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این نکته را متخصصان در مورد جوشکاری به نیکی می‌دانند که برای جوشکاری سیم جوش بایستی متناسب با فلز باشد.

به عنوان مثال قطر فلز در‌صورتی‌که زیاد میباشد می بایست از سیم جوش های کلفت خیس بهره مند شد و در صورتیکه قطر فلز نادر میباشد از سیم جوش های دقیق مصرف شود. سیم جوش های co2 در گونه های گوناگون با آلیاژ، سوای آلیاژ و نیکل وجود دارا هستند و برای همه فلزات و غیر فلزات گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 دارنده خصوصیت های خاص خودش میباشد که در اینجا به انها اشاره کرده و توضیح می‌دهیم:

دستگاه جوشکاری دارنده اجزای مختلفی میباشد که هریک وظیفه خویش را اجرا میدهند، در شرایطی‌که بخواهیم اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 را اعمال دهیم می بایست کلیه اجزای پایین را داشته باشیم:

تفنگ میگ
از این ابزار در نقطه پايان فعالیت جوشکاری به کارگیری میگردد.

مخزن سیم جوش
در عملیات جوشکاری سیم جوش ماده ای میباشد که از آن برای مالامال کردن خلأ در جوشکاری آیتم استعمال قرار میگیرد. همان سیم جوش در جوشکاری نقش الکترود را جاری ساختن می نماید.

بازدید : 5
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:48

سشوارهای صنعتی دارنده رتبه بالایی از گرما می‌باشند جک قیچی تشخیص رنگ اما باد متعددی را ساخت و ساز نمی‌کنند، با ساخت‌و‌ساز گرما می اقتدار از ساخت و ساز شکاف خوردگی و تراشیده شدن رنگ پرهیز کرد. صافکار ماهر به خیر می‌داند در شرایطی که بدنه خودرو تا قبل از این در گیر زخم و رنگ شدگی قرار گرفته میباشد در طول اجرا فعالیت صافکاری سوای رنگ درین مرحله ممکن میباشد مجدد در گیر شکاف خوردگی و زخم زدگی منطقه رنگ گردد. در سود آحاد عملکرد خویش را می نماید تا با استعمال از ساخت‌و‌ساز گرما بازدارنده از خراشیدگی رنگ خودرو خواهد شد.

یک کدام از نکاتی که صافکاران حرفه‌ای به آن اعتنا مایحتاج را دارا‌هستند این میباشد که با استعمال از گرما در منطقه مجروح بدنه خودرو خواص چکش خواری نیز در آن بخش فراتر می رود. در نقطه پايان فعالیت نیز صافکار زبده به جاری ساختن موج گری روی سطحی که نکات صافکاری سوای رنگ صورت گرفته میپردازد. در‌این طرز بوسیله میله های بسیار دقیق و با چکش های آهسته و به طور یکسان و یک دست سطح تماما مانند روز در آغاز می گردد.

در صورتیکه که رنگ در هنگام صافکاری خیلی معدود زخم ببیند به وسیله مداد هایی خاص خش گیری می‌گردد. درین نحوه رنگ با تمرکز زیاد بر روی خش ها کشیده می‌گردد و با به کارگیری از سنباده های خیلی قابل انعطاف روی آن سطح را تماما مسطح میسازند.

عنایت نکات صافکاری سوای رنگ
مشتریان بایستی به عنایت نکات صافکاری سوای رنگ تماما با خبر باشند و خودروی خویش را به تعمیرگاه هایی ببرند که در آن صافکاران ماهر درگیر به ارائه سرویس ها می باشند. نکات صافکاری فارغ از رنگ شغل هر کسی وجود ندارد و می بایست به وسیله اشخاص کارشناس دراین مورد صورت پذیرد. با به کارگیری از نکات صافکاری سوای رنگ و یا این که پی دی آر میتوانید از افت ارزش خودروی خویش خودداری فرمایید. براین اساس به شما سفارش می‌کنیم مرکزی را گزینش فرمائید که شایسته ترین و کامل ترین سرویس ها را به شما ارائه دهد.

بازدید : 8
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45

به کار گیری از طریق‌های امروزی صافکاری، به جک قیچی تشخیص رنگ معنای نفی صافکاری به طرز سنتی وجود ندارد. اکثر اوقات نحوه‌های صافکاری امروزی برای ترمیم زخم‌های جزئی و سطحی بدنه خودرو فارغ از رنگ آیتم به کار گیری قرار میگیرند. گاهی نیاز میباشد که به جهت حجم زخم دیدگی و یا این که عمق زیاد آن از نحوه‌های سنتی صافکاری استعمال کرده و در غایت با رنگ‌آمیزی دوباره قسمت مجروح، بدنه را ترمیم کرد. در هر شکل آنچه چگونگی عمل را ضمانت می‌نماید، مهارت و تخصص بالای اجراکننده صافکاری و نگارگری خواهد بود.

گونه های صافکاری خودرو
صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ
همان طور که در صدر بیان کردیم، بسته به نوع و شدت ضربه تصادف، صافکار تصمیم می گیرد که با بخش مجروح چه نماید.گاهی ضربه طوری میباشد که نیازی به نگارگری روی بدنه وجود ندارد و یک صافکار حرفه‌ای میتواند سوای رنگ بخش مجروح را صافکاری نماید. عمل به مهارت و علم بالایی نیاز داراست. بعضی وقت ها در تصادف، ضربه متعددی به بدنه خودرو وارد می گردد که مستقیماً رنگ خودرو را از فی مابین میبرد و یا این که در تاثیر ضربه زدن چکش و فرآیند صافکاری، رنگ نصیب مجروح از در بین می‌رود. در این حالت نمی‌اقتدار از صافکاری سوای ‌رنگ به کار گرفت. در‌این حالت صافکار بایستی از رنگ برای صافکاری بخش مصدوم به کارگیری نماید. در اکثر مورد ها صافکاری سوای رنگ قابلیت پذیر وجود ندارد. دست اندرکاران تاثیرگذار بر صافکاری:

امکانات صافکاری: تعمیر عالی، فارغ از ابزار و امکانات آپ دیت و کیفیت عالی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد.
مهارت‌‌های صافکار : مهارت صافکار از مداقه متعددی شامل است؛ چون بدنه خودرو او‌لین چیزی میباشد که اعتنا شما‌را به خویش جلب می‌نماید.

صافکاری با لیزر
صافکاری لیزری نوعی صافکاری بی رنگ و امروزی ترین نوع صافکاری اکنون به شمار می آید. هنگام بروز تصادف حتی در‌صورتی‌که رنگ بدنه خودرو مبتلا شکستگی خواهد شد از صافکاری لیزری به کارگیری می‌گردد. درین طریق با استعمال از لیزر و دانش اپتیک (نور و روشنایی شناسی) به تعمیر سطح ها فرنگی بدنه خودرو می پردازند. مزیت به کارگیری از این نوع صافکاری این میباشد که بخاطر حرارتی که لیزر از خویش به جا میگذارد، طوری که هیچ رد و نشونه‌ای از صافکاری روی بدنه نمی‌ماند و صافکاری به شایسته ترین صورت ممکن شکل می گیرد.

بازدید : 4
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:23

در صافکاری با چسب حرارتی، آغاز یک چسب حرارتی جک قیچی تشخیص رنگ منحصربه‌فرد به محل جراحت بدنه خودرو ایفا میشود. آن‌گاه، این چسب با به کارگیری از یک دستگاه حرارتی ذوب می‌گردد. این دستور سبب میشود که چسب به ورق فلز بچسبد و آن گاه صافکار با کشیدن و تولید فشار فرورفتگی و قرشدگی بدنه ماشین رفع می‌گردد. این طرز بیشتر مطلوب تو رفتگی‌های جزئی میباشد.

صافکاری سنتی
صافکاری سنتی، یک نحوه دیرین و متداول برای تعمیر بدنه خودرو میباشد که از سال‌های پیشین گزینه استعمال قرار میگیرد. درین شیوه، از ابزارهای دستی و مکانیکی برای صاف کردن فرورفتگی‌های بدنه خودرو به کار گیری میشود.
صافکاری سنتی برای اشکال زخم‌های بدنه خودرو، برای مثال فرورفتگی‌های سطحی و عمیق، رخنه‌‌ها و ترک‌ها، قابل به کارگیری میباشد. با این اکنون، این نحوه برای تعمیر زخم‌های عمیق و گرانقدر، چندان مطلوب وجود ندارد و در اکثری از موردها صافکاری با رنگ می‌شود.

صافکاری با رنگ سنتی
طریق سنتی اکثر اوقات زمانی قابلیت به کارگیری از طریق های سوای رنگ نیست و زخم دیدگی عمیق میباشد و گاها رنگ خودرو پیش از صافکاری از میان رفته استعمال می گردد. ریزش رنگ درین مواقع چیزی وجود ندارد که بتوان از آن کتف خالی کرد. شاسی کشی، جوشکاری، مشتی، سمباده و نقاشی کردن و پولیش مواقعی ستند که درین طریق گزینه به کار گیری واقع می گردند.

صافکاری سنتی بیرنگ
گاهی در تاثیر تصادف و برخوردهای خیر چندان سفت کناره ای از بدنه ماشین در گیر اندکی فرو رفتگی میشود. وسعت تو رفتگی آنقدری وجود ندارد که نیاز به صافکاری پی دی ار یا این که به کارگیری از دستگاه های فارغ از رنگ باشد. در‌این موردها در اصل صافکار سنتی فارغ از به کارگیری از طریق های تازه pdr صفا با نحوه های سنتی آن بخش فرو رفتگی را فارغ از ریزش رنگ خارج آورده و ترمیم می نماید.

بازدید : 9
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:23

سهل وآسان برای نگارگری جک قیچی تشخیص رنگ خودرو
تنوع بالای کد رنگی
گرد و غبار و کثیفی کمتر
داشتن فرصت کم آب شدن سریع
ارائه حداکثر درخشندگی
معایب رنگ درخشان خودرو
برای محافظت درخشش خویش به پولیش منظم نیاز دارااست.
رنگ به برهه زمانی زمانبر اثبات نمی ماند.
زمانی که در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار میگیرد به‌سرعت محو می‌شود.
رنگ مات و کدر خودرو
یک رنگ مات خودرو بیشتر روشنایی تابیده گردیده به آن را جذب می نماید و درخششی کدر به سطح خودرو می‌بخشد. روکش های مات به تدریج در خودرو ها چشم می گردند، چون پروسه دشواری برای ایفا نگارگری خودرو با این نوع رنگ بایستی طی گردد. هم اینگونه نیاز به مراقبت بسیار دورازشوخی دارا‌هستند و بسیار گران می باشند. روکش های مات چندان دوست داستنی نیستند چون صرفا در رنگ هایی مانند مشکی، نقره ای یا این که خاکستری مو جود می باشند.

یک‌سری راه و روش برای استخراج به ظاهری کدر و غیر درخشان وجود داراست، برای مثال به کارگیری از پوشش پرایمر با محتوای اپوکسی بالا، به کار گیری از رنگ با محتوای PVC بالا، یا این که استعمال از یک دلیل صاف کننده در پوشش روشن. این روکش برای رانندگانی که عشق ای به صرف مجال برای مراقبت ظواهر خودروی خویش ندارند سفارش نمی‌شود، چون روکش های مات در شستشو و محافظت ظواهر آنها به محافظت ویژه ای نیاز دارا هستند.

مزایای رنگ مات و کدر خودرو
ظواهر منحصربه‌فرد
سطح بالای چگونگی بدنه خودرو
یکنواختی و یکدستی رنگ بدنه خودرو
معایب رنگ مات و کدر خودرو
نگارگری اتومبیل با این رنگ خلل میباشد و نمی توانید عیوب را برطرف فرمائید.
هنگام شستشو به محافظت ویژه نیاز داراست
نمایان بودن جراحت دیدگی های جزئی
رنگ فوری یا این که سلولزی خودرو
یکی از دیگر از اشکال رنگ خودرو، رنگ فوری یا این که سلولزی میباشد که همانگونه که از اسم آن پیش گویی می زنید، فرصت پاره ای برای کم آب شدن روی بدنه خودرو مورد نیاز دارااست و بلافاصله کم آب می گردد. مواد تشکیل دهنده این نوع رنگ ها سلولز بوده و موجب گردیده‌است تا این نوع رنگ ها با این اسم نیز شناخته شوند. دوام و ماندگاری بالای این مثال رنگ ها منجر شد‌ه‌است که نیاز به تعمیر آن تا وقت گیر دوران وجود نداشته باشد و از این رو تحت عنوان یکی دوست داستنی ترین رنگ اتومبیل ذکر شده می‌شود.

بازدید : 10
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:14


جک یکی از دسته جک هایی می‌باشد که با چرخاندن پیچ جک قیچی تشخیص رنگ سرب کار می کند. معمولاً برای توده گردآوری های قابل توجه مانند وسایل نقلیه اتومبیل به کار گیری می‌گردد. این یکی‌از مهم ترین اسباب جانبی مورد به کارگیری برای بلند کردن وسایل نقلیه و ابزارهای سبک یا قابل توجه می باشد. نسبتاً ارزان تر از همتایان خود و در تمام و بدون تعقل در بازار است. این از فولاد بالا و اجزای آلیاژی متعدد ایجاد شده است که استحکام و انعطاف پذیری را تولید می کند. در اکثر سوله‌های خودرو، اندازه‌های مربع وسایل نقلیه توسط جک بدرفتاری بالا می‌رود. این نیاز به نیروی کار بالا و کارگران تمرین شده دارااست. این ابتکار عمل برای ایجاد کرد یک سیستم جک کاملا منحصربه‌فرد می‌باشد که از جک‌های پیچی به کارگیری می‌کند، سیستمی که روی شاسی روی وجه خودرو دربین دو چرخ و به طور پیوسته در چرخ‌های عقب نصب می گردد. هدف این خلاقیت ساخت یک سیستم جک هست که ممکن می باشد به وسیله نیروی محرکه از داخل خودرو به عمل گرفته شود، براین اساس وسایل نقلیه از سطح زمین بالا می روند. با فشار دادن کلید راکر باطن داشبورد، جک را به صورت مکانیکی فعال می کند. در زندگی روزمره، کار کردن با جک به صورت دستی کاری سخت است. با استفاده از کلید چرخان روی داشبورد می اقتدار از درون خودرو عمل کرد. از مکانیسم‌های خاصی که پیش از اینً در بازار در بازار وجود دارااست برای اهداف ثابتی به کارگیری می‌کند که دارای قابلیت مشخصی برای بالا بردن خودرو روی یک جفت چرخ هست. یک جک، جک هیدرولیک، و غیره با این فعلا، پروژه است

این مقاله یک پژوهش بر روی جک هیدرولیک داخلی را آرم می دهد. جک طراحی مبنی بر اتوماسیون یک سیستم هیدرولیک برای بلند کردن وسیله نقلیه با استفاده از دکمه فشار می باشد. انگیزه بدرفتاری با این تکنیک به جای یک سیستم استاندارد این هست که قدرت اضافی درست شده توسط سیستم و در مقایسه با یک طراحی استاندارد [1] بی آلایش می‌باشد. این نوشته‌ی علمی نماد دهنده اصلاح جک پیچ موتور جانور با ترکیب یک موتور الکتریکی می باشد. در پیچ برای ریلکس تر کردن بار. در این طراحی جک اصلاح شده، پیچ از طریق کوپلینگ جهانی به موتور پیوند میخورد و با باتری 12 ولتی خودرو تغذیه می گردد تا برای موتور برق ساخت و ساز کند. er یک حوزه‌ گرانقدر و دیگری یک حوزه‌ کوچک است. در حالتی که نیرو به یک سیلندر وارد گردد، فشار معادل در هر دو سیلندر ایجاد کرد می شود. بر اساس این اصل، آنها از پیستون های پمپ برای حرکت روغن از طریق دو سیلندر استعمال می کنند، آن‌گاه پیستون استارت به عقب کشیده می شود، که توپی سوپاپ مکش را باز می کند و روغن را به داخل فضا پمپ میکشد. پیستون به سمت جلو هل داده می گردد، روغن از طریق یک سوپاپ تخلیه خارجی به باطن دور و بر سیلندر می گذرد، و دریچه مکش بسته می‌گردد، که منجر به ساخت‌و‌ساز فشار در درون سیلندر برای بلند کردن وسیله نقلیه می گردد [6]. این نوشته‌ی علمی به ارائه نظریه های شکست و مداقه آن می‌پردازد [7]. درین نوشته‌ی علمی یک جک قیچی طراحی و گزینه تجزیه و بررسی قرار گرفت که می توان از آن برای بلند کردن خودرو در جهت عمودی استفاده کرد. جک قیچی نمونه ای از پیچ برقی هست که در آن نیروی کمی در یک برگه افقی برای بالا بردن یا تحت آوردن یک بار تعالی ایفا می شود. هدف از این کار طراحی جک قیچی برای همت ایمن و سهل وآسان می‌باشد که توانا به بلند کردن

بازدید : 17
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 11:52

این سبک دارنده سکوی وسیعی میباشد و از آن برای شغل‌هایی جک قیچی تشخیص رنگ مانند مراقبت، رنگ‌آمیزی، نصب امکانات و … استعمال میگردد. نیروی لازم برای بالا بردن این نوع آسانسور، به وسیله جک هیدرولیک امان می گردد.
در‌این دستگاه از جک‌های ‌جانبی به کار گیری نمیکنند و همین فرمان سبب ساز پایداری آن ها میگردد. همینطور به جهت داشتن توکل‌گاه، حفظ بیشتری در قبال باد و ضربه‌های احتمالی دارااست.

بالا بر آکاردئونی قیچی
این سبک آسانسور در ارتفاعات متعدد از ۳ متر تا ۳۰ متر قابل به کارگیری میباشد. یکی‌از مزایای به کار گیری از این نوع بالابرها این میباشد که می‌اقتدار از آنان در فضاهای باریک به کار گرفت. همینطور مزایای دیگری هم دارا هستند که دربرگیرنده سطح بزرگ درجه، امکان به کار گیری به طور همزمان به وسیله تعدادی نفر روی جايگاه و تکانه‌های معدود در ارتفاعات فراتر اشاره نمود. سکوی آسانسور آکاردئون قیچی دارنده گنجایش باربری ۲۳۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم میباشد.

۳. بالا بر زنجیری و کابلی
این بالابرها به سیرتکامل‌ای عمل می‌نمایند که نیروی مایحتاج برای تکان آنان از موتور یا این که وینچ هواخواهی می گردد. کابل متصل به سبد آسانسور با قرقره یا این که به عبارتی وینچ بالا و ذیل می‌رود. ولی آن ها نسبت به سبک‌های آکاردئونی، ایمنی زیر‌تری دارا‌هستند. ضمنا، به طبع می بایست به صورت مداوم زنجیر و کابل آنان‌را ارزیابی نمایید تا از وقوع حادثه ها احتمالی پرهیز گردد.

بازدید : 12
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:02


کابین بالابر یک کدام از قابل مشاهده کرد ترین جک قیچی تشخیص رنگ قطعات بالابر از که مسافران به راحتی می توانند آن را مشاهده نمایند. این اتاقک فلزی که به آن کابین بالابر نیز میگویند به‌این فضای در میان فضای ریلها ، بوسیله یک طناب فولادی که به آن سیم بگسل میگویند ، به طور عمودی معلق است و جهت بالا و زیر رفتن و یا این که حمل و نقل توشه از آن به کارگیری می گردد.

خصوصی استپ
محرمانه استپ از یکی از دیگر از قطعات الکترونیکی آسانسورها میباشد که به جهت ایمنی به عمل می‌رود و وجود آن برای همگی بالا بر ها ضروری میباشد. محرمانه استپ ها در گونه های و طرح های گوناگونی پیاده سازی میشوند. و معمولاً در وضعیت گوناگون به عنوان مثال ارتقاء سرعت کابین و یا این که بیرون شدن کابین از حد بالا و تحت مسیر قابلیت دارااست فعال خواهد شد.

دستگاه سخنگوی بالابر
از دستگاه سخنگوی بالا بر جهت آگهی طبقات و یا این که وجود بازدارنده و……. به کار گیری می گردد.

رشته و نوروفروغ کابین
حرفه و نوروروشنایی در کابین بالابر ، از سیستم های الکترونیکی و مهمی در بالابر می‌باشند که به جهت رفاه حالا مسافران و مدد آسایش آن ها استعمال می‌شود.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 876
  • بازدید کلی : 877
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی