loading...

خرید جک تشخیص رنگ

بازدید : 5
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 11:50


این جنس از سه بخش مهم درست شده میباشد ، بخش جک قیچی تشخیص رنگ نری ، مادگی و رزوه. نگهدارنده مهم در جک سقفی با این سه قسمت به مهار پوسته مدولار و بنا امداد می نماید. نصیب تحت جک از لوله درست شده که قطر های متفاوتی داراست البته معمول ترین آن با قطر 6 سانتی متر و ضخامت 2 میلی متر میباشد که جک به نصیب ذیل پیوند می خورد. بخش بالایی جک نیز اساسا از لوله ای با قطر 5 سانتی متر و ضخامتی نزدیک به 2.5 میلی متر میباشد. جک ها به دو شکل ایجاد می گردند جک های مدل که تحمل وزن نادر را دارا هستند و جک های هنگفت که می‌توانند در قبال وزن زیاد و فشار بالا مقاومت نمایند. بسته به آن چه که مشتری نیاز داشته باشد می قدرت بعدها و ضخامت این کالا را انتخاب کرد و این به‌این معناست که محدوده وزن جک ساختمانی را تولیدکننده و فروشنده گزینش می نمایند و توصیه می‌دهند.

روی لوله نری شکاف هایی برای تهیه طول ساخت و ساز میشود این ترک ها با پین فنردار و در مسافت های معلوم و منظم 10 سانتی متری قرار میگیرند که با پیچ و مهره های جان دار روی مادگی و با استعمال از گوه و گونه های رزوه سفت بهم وصل میشوند. نری جک ها مبتنی بر طرح بنا و نوع جک می‌تواند متحرک ساخته خواهد شد. قابل ذکر میباشد که در جک های سقفی که به طور شاقول ساخته میشوند شمع هایی تحت عنوان ضریب یقین بالای بنا و تحمل فشارهای جانبی به کار گیری می گردند. این شمع ها به طور لوله ، قوطی یا این که سولجر ساخته می‌شوند و به طور دو بازوی خرد و تعالی می‌باشند که صورت یک گونیا به خویش می‌گیرند. خصوصیت مثبت این شمع ها و جک های شاقول دار تراز بودن آن هاست که راهنمای نیکی برای تراز کردن کف بنا میباشد.

جک سقفی چیست
اشکال جک سقفی
این فرآورده متنوع میباشد و در بازار می‌توانید همگی نوع های آن را تنظیم نمائید. گونه های جک ساختمانی دربرگیرنده مورد ها ذیل است.

جک های سقفی صلیب دار
جک سقفی فارغ از صلیب
جک سقفی U صورت عراقی
جک های شمعی
جک فلزی
جک تلسکوپی
و ...
کاربرد جک سقفی
جک های ساختمانی کاربرد بخش اعظمی دارا هستند و برای اعمال پروژه های عمرانی بسیار آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. فرقی نمی نماید شما یک منزل دو طبقه می سازید یا این که یک مجتمع تجاری چندین طبقه یا این که ساختمان بلند های تبارک و بلند درجه ، این کالا برای هر پروژه ساختمان سازی نیاز مبرم میباشد. این جنس برای کفراژبندی سقف ها و همینطور نگه داشتن توشه سقف تا نقطه پایان تشکیل داد آن طبقه آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. کاربرد اساسی این فرآورده نگه داری سقف به طور موقت میباشد. آن چه که برای این کالا بسیار اصلی میباشد کیفیت عالی آن میباشد که از عنایت بسیار متعددی شامل است. چگونگی این مال به خیال این که بتواند معیار توشه و فشار سقف را تحمل نماید و دوم این که در زمین های سست و ناهموار بتواند بایستد قابل توجه میباشد. یعنی جک به اعماق زمین فرو نرود که خویش خطاها بیشتری به وجود می‌آورد.

بازدید : 5
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:10

استانداردهای در بین‌المللی
واتر پمپ‌های کوماتسو با رعایت استانداردهای در بین‌المللی جک قیچی تشخیص رنگ ایجاد می شوند و دارنده تأییدیه‌های ما یحتاج برای باور از چگونگی و امنیت می‌باشند. این خصوصیت منجر می شود رانندگان با ذهنی سهل از این تولید ها به کارگیری نمایند.


هنگام خرید واتر پمپ برای ماشین آلات هنگفت ، گزینش سبک مطلوب از التفات بالایی برخوردار‌است. واتر پمپ‌های نامناسب خیر فقط سعی مایحتاج را ارائه نمی‌دهند بلکه ممکن میباشد به ماشین آلات زخم بزنند. پیرو، با اشکال واتر پمپ‌های کوماتسو آشنا خواهید شد تا بتوانید شایسته ترین گزینش را برای نیازهای خویش داشته باشید.

واتر پمپ برای دامپتراک‌ها
دامپتراک‌ها یا این که کامیون‌های کمپرسی نقش کلیدی در پروژه‌های روش‌سازی دارا هستند. برای این نوع از ماشین آلات هنگفت ، واتر پمپ‌های منحصر دامپتراک کوماتسو پیاده سازی گردیده‌اند تا کوشش ایده‌آل و ارتفاع قدمت بالایی را ارائه دهند.

واتر پمپ برای لیفتراک‌ها
لیفتراک‌ها که در کارها رویه‌سازی و انتقال در انبارها کاربرد دارا هستند، به واتر پمپ‌هایی با اقتدار و دوام بالا نیازمندند. واتر پمپ‌های کوماتسو برای لیفتراک‌ها به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده‌اند که تحمل بارهای هنگفت را داشته باشند.

واتر پمپ برای بیل مکانیکی
بیل‌های مکانیکی که در ایفا شغل های متفاوت رویه‌سازی به عمل گرفته می گردند، به واتر پمپ‌هایی نیاز دارا هستند که بتوانند در موقعیت کاری طاقت فرسا و مداوم تلاش خیر داشته باشند. کوماتسو واتر پمپ‌هایی با باکیفیت را برای این دستگاه‌ها ساخت نموده است.

بازدید : 2
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30

احیای رنگ خودرو به طرز های مختلفی ایفا می گردد. یک جک قیچی تشخیص رنگ کدام از این نحوه ها به کار گیری از پوشش نانو سرامیک میباشد. در احیای رنگ نانو سرامیک، آفتاب سوختگی ها، خط و خش ها، کدر شدگی ها و … از میان می رود. احیای رنگ نانو سرامیک خلال اینکه سبب ساز زیبایی بیشتر رنگ بدنه اتومبیل میگردد مانند یک لایه محافظتی از رنگ بدنه خودرو در قبال اشعه خورشید، گرد و غبار و … مراقبت می نماید.

احیای رنگ نانو سرامیک چه طور انجام میشود؟
احیای رنگ نانو سرامیک یک فعالیت تخصصی میباشد و می بایست با تمرکز و نازکی صورت پذیرد. احیای رنگ نانو سرامیک فرایند مختلفی دارااست. آغاز مورد نیاز میباشد تا بدنه خودرو شستشو خواهد شد و هر سیرتکامل آلودگی از بدنه خودرو منزه خواهد شد. آنگاه نصیب هایی از بدنه مانند آجل ها و … که نباید رنگ نانو شوند با استعمال از چسب منحصر به فرد پوشانده میشوند. بعد خط و خش ها می بایست از در بین برده شوند و بستر مطلوب برای احیای رنگ نانو سرامیک تولید گردد. مرحله پایان اجرای احیای رنگ نانو سرامیک با به کار گیری از مواد مرغوب میباشد.

لیسه گیری چیست؟
یک کدام از نحوه های از دربین بردن خط و خش های عمیق بدنه خودرو لیسه گیری و پولیش خودرو میباشد. لیسه گیری با به کارگیری از ابزاری به اسم لیسه اجرا میگردد. برای لیسه گیری آغاز می بایست محل مصدوم منزه خواهد شد. آنگاه تعمیرکار با رنگ و بتونه ای که با کد رنگ بدنه اتومبیل مطابقت و همخوانی دارااست مبادرت به لیسه گیری می نماید. برای لیسه گیری آغاز یک لایه رنگ نازک به بخش مجروح زده می گردد. آن گاه تعمیرکار حوصله می نماید تا رنگ کم آب خواهد شد و مجدد همین فعالیت را تکرار می نماید. قسمت هایی از رنگ که اضافه می‌باشند با لیسه برداشته می‌شوند تا رنگ یکپارچه و صاف باشد. در پایان نصیب لیسه گیری گردیده سمباده زده می‌گردد.

بازدید : 2
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:49


در دنیای امروز که مسائل فضا زیست و صرفه جویی جک قیچی تشخیص رنگ در انرژی به یکی مهم ترین موضوعات جامعه تبدیل گردیده است، کاهش مصرف سوخت یک کدام از راهکارهای اساسی برای کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مخارج انرژی میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین راهکارها برای تحت آوردن مصرف سوخت را پژوهش خوا‌هیم کرد. به کار گیری از وسایل نقلیه با سعی بالا و مصرف سوخت معدود یکی راهکارهای اساسی برای کاهش مصرف سوخت میباشد.

وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی برای مثال خودروهایی می باشند که با استعمال از فناوری های توسعه یافته و سیستم های صرفه جویی در انرژی، میتوانند مصرف سوخت را به دستکم برسانند. همینطور، به کارگیری از وسایل نقلیه همگانی و سواری به مکان استعمال از خودرو فردی نیز میتواند به کاهش مصرف سوخت یاری دهد. یک کدام از دیگر از راهکارهای اصلی برای زیر آوردن مصرف سوخت، به کار گیری از رانندگی هوشمند میباشد. رانندگی هوشمند مشمول رعایت سرعت مجاز، به کار گیری از سیستم های ترافیک هوشمند و استعمال از فناوری های نو برای بهبود تلاش موتور و مصرف سوخت میباشد.

با ایفا این اقدامات، می قدرت مصرف سوخت را به دست کم رساند و مخارج انرژی را کاهش بخشید. ضمن این، حفظ و تعمیر درست و منظم وسایل نقلیه نیز می‌تواند به کاهش مصرف سوخت یاری دهد. بده بستان غربال هوا، بده بستان روغن موتور و نظارت حالت تایرها و دستور وسایل نقلیه مثلا اقداماتی میباشند که می‌توانند به بهبود سعی و مصرف سوخت وسایل نقلیه امداد نمایند. در غایت، فراگیری به رانندگان راجع‌به طرز های درست رانندگی و کاهش مصرف سوخت نیز یکی‌از راهکارهای اصلی برای کاهش مصرف سوخت میباشد.

دوراندیشی از طریق های با صرفه برای به کارگیری از وسایل نقلیه و رانندگی هوشمند می‌تواند به کاهش مصرف سوخت و محافظت اطراف زیست یاری دهد. در فیض، با جاری ساختن این راهکارها و اقدامات، می قدرت مصرف سوخت را به دست‌کم رساند و به صرفه جویی در مخارج انرژی و نگهداری دور و بر زیست امداد کرد.

بازدید : 2
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

رفع فرورفتگی کاپوت
با استعمال از ابزارهای خاصی مانند سربندها، وسایل جک قیچی تشخیص رنگ اصلاح و یا این که تخته‌های پر رنگ، فرورفتگی را به آرامی و به صورت تدریجی صاف فرمایید. این عمل مستلزم تکنیک و اعتنا میباشد تا صورت مهم کاپوت محافظت گردد.

تسطیح سطح
بعداز صافکاری کاپوت و از دربین بردن فرورفتگی، سطح کاپوت را با به کارگیری از ابزارهای صافکاری مانند سنگ‌زنی‌ها صاف نمائید. این فعالیت سبب ساز از در بین بردن خطوط و ارتفاعات غیرمطلوب می‌گردد.

پژوهش کلیه نقاط کاپوت
بعداز صاف کردن سطح، اعتنا نمایید که هیچ خط یا این که فرورفتگی دیگری باقی نمانده باشد. برای اعتقاد و باور از چگونگی صافکاری، از فروغ بی واسطه بر روی سطح استعمال فرمایید و همه نقاط را تحقیق نمائید.

رنگ کردن (ازروی اختیار) کاپوت خودرو
درصورتی که نیاز به نقاشی کردن دارید، بعد از صافکاری، میتوانید کاپوت را رنگ کردن نمایید. این فعالیت مستلزم مهارت رنگ کردن و به کار گیری از رنگ‌ها و مواد مطلوب میباشد.

نصب دوباره کاپوت
بعد از ایفا صافکاری و نقاشی کردن، کاپوت را به بدنه خودرو برگردانید و به صورت درست آن را نصب فرمایید. اعتقاد و باور نتایج نمائید که همه قطعات و اتصالات به صحت قرار گرفته‌اند.

بازدید : 11
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

در مواردی که لاستیک پنچر گردیده و به بده بستان جک قیچی تشخیص رنگ لاستیک نیاز میباشد و یا این که می بایست تعمیرات در تحت ماشین صورت پذیرد، از جک خودرو به کار گیری میشود. در حالتی‌که که جک ماشین برای بالا بردن خودرو به شغل برده خواهد شد، می اقتدار یک طرف ماشین را در سطحی فراتر از سطح نرمال قرار اعطا کرد. برای دوراندیشی از شیوه به کار گیری از جک ماشین ادامه مقاله را بخوانید.

مرحله نخستین: یک جای مطلوب و امن برای بالا بردن خودرو پیدا فرمائید
آغاز خودرو را در یک سطح صاف و فارغ از شیب قرار دهید. به خاطر داشته باشید که کف زمین نباید شن و ماسه، قابل انعطاف، لغزنده، گلی و یا این که چرب و روغنی باشد. سطحی که قابل انعطاف باشد می‌تواند موجب خم شدن جک ماشین و افتادن خودرو گردد. در صورتیکه که زمین چرب و لغزنده باشد، ممکن میباشد جک جنبش نماید و خلال کم شدن ماشین، به شخص و یا این که خودرو جراحت وارد گردد.

مرحله دوم: خودرو را در شرایط ایمن قرار دهید
– خودرو را بدون صدا نمایید و ترمز دستی را بکشید.

– سفارش میشود در طول استعمال از جک، سرنشینان از خودرو بیرون شوند.

– چرخ های خودرو را سفت و از محکم بودن آنان باور پیدا فرمایید. در صورتی قابلیت و امکان مسدود کردن لاستیک ماشین وجود داراست، آنها را مسدود فرمایید. میتوانید از خشت، تکه چوب یا این که سنگ برای مسدود کردن لاستیک به کار گیری فرمائید. در‌حالتی که که میخواهید لاستیک عقب سمت راست را بلند فرمایید، لاستیک جلو سمت چپ را مسدود نمائید.

مرحله سوم: جک را نظارت و محل مطلوب قرارگیری آن را بیابید
– قبل از استعمال از جک، به طبعً جک خودرو را تهیه و تنظیم نمایید و از صاف بودن آن مطمئن گردید.

بازدید : 10
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:39

همانگونه که از نام این دستگاه معین میباشد با به کارگیری جک قیچی تشخیص رنگ از نیروی مکش می‌تواند شغل صافکاری را جاری ساختن دهد. این نحوه دستگاه های مختلفی دارااست و بی آلایش ترین آن ها دستگاه تلمبه میباشد که آن را روی محل فرورفتگی میگذارند و میکشند.

ولی این نحوه از دستگاه های غامض ای هم استعمال می نماید که بسیار لوکس میباشند و این دستگاه ها با ساخت یک خلع میتوانند به بدنه خودرو بچسبند و میتوان آنان‌را بوسیله دستگیره ای که در آن درنظرگرفته شده میباشد بکشید. در‌این حالت فرورفتگی بدنه خودرو به سره مکان مهم اش گشوده می شود ولی مانند روز اولش نمی‌شود در‌این هنگام صافکار حرفه‌ای باید با خودکار و چکش برآمدگی های بسیار خرد را به موقعیت اولیه خویش گشوده گرداند.

این طرز یکی‌از امروزی ترین طرز های صافکاری است که امروزه ر سراسر عالم از آن به کار گیری می‌گردد.

به کارگیری از چسب در صافکاری
این یکی آپدیت ترین طریق های صافکاری است که جدیدا به روی شغل آمده میباشد با استعمال از چسب های حرارتی صورت می‌گیرد. مطلقا تاکنون چسب های حرارتی را چشم اید با استعمال از آنان می قدرت بدنه خودرو را به موقعیت نخستین گشوده گرداند و این را بدانید که عمل بسیار بی آلایش ای میباشد البته به مهارت بالایی نیاز دارااست و برای اینکه بتوانید این شغل را اعمال دهید نیاز دارید که مسلما خودروی خویش را به پیش یک صافکار حرفه ای ببرید تا این عمل را برای شما جاری ساختن دهد.

اعتنا داشته باشید که درصورتی که از این نحوه هم که یکی‌از امروزی ترین طرز های صافکاری خودرو است استعمال فرمایید گشوده هم برآمدگی هایی روی بدنه خودرو تولید خواهد شد که بایستی با استعمال از ابزار اختصاصی آنها‌را به شرایط نخستین بازگردانید.

بازدید : 3
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

منبع نیرو
با استعمال از این منبع خواهیم توانست ولتاژ جک قیچی تشخیص رنگ مطلوب برای جوشکاری گونه های فلزات را مهیا کنیم.

سیستم تغذیه سیم
سیم جوش با یک سرعت اثبات به حوضچه تغذیه میشود.

سیستم گاز محافظ
سیستم گاز در جوشکاری میگ این امکان را دارااست تا از حوضچه و گوشه و کنار آن مراقبت نماید. حوضچه قسمتی از ورق میباشد که پایین عملیات جوشکاری واقع می‌گردد.

سیم جوش co2 چیست؟
در جوشکاری co2 سیم جوش قطعه ای فلز میباشد که برای جوشکاری به طور یکنواخت و پرکردن فضاهای خالی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. این نکته را متخصصان در مورد جوشکاری به نیکی می‌دانند که برای جوشکاری سیم جوش بایستی متناسب با فلز باشد.

به عنوان مثال قطر فلز در‌صورتی‌که زیاد میباشد می بایست از سیم جوش های کلفت خیس بهره مند شد و در صورتیکه قطر فلز نادر میباشد از سیم جوش های دقیق مصرف شود. سیم جوش های co2 در گونه های گوناگون با آلیاژ، سوای آلیاژ و نیکل وجود دارا هستند و برای همه فلزات و غیر فلزات گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 دارنده خصوصیت های خاص خودش میباشد که در اینجا به انها اشاره کرده و توضیح می‌دهیم:

دستگاه جوشکاری دارنده اجزای مختلفی میباشد که هریک وظیفه خویش را اجرا میدهند، در شرایطی‌که بخواهیم اصول جوشکاری میگ با دستگاه جوش co2 را اعمال دهیم می بایست کلیه اجزای پایین را داشته باشیم:

تفنگ میگ
از این ابزار در نقطه پايان فعالیت جوشکاری به کارگیری میگردد.

مخزن سیم جوش
در عملیات جوشکاری سیم جوش ماده ای میباشد که از آن برای مالامال کردن خلأ در جوشکاری آیتم استعمال قرار میگیرد. همان سیم جوش در جوشکاری نقش الکترود را جاری ساختن می نماید.

بازدید : 8
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:48

سشوارهای صنعتی دارنده رتبه بالایی از گرما می‌باشند جک قیچی تشخیص رنگ اما باد متعددی را ساخت و ساز نمی‌کنند، با ساخت‌و‌ساز گرما می اقتدار از ساخت و ساز شکاف خوردگی و تراشیده شدن رنگ پرهیز کرد. صافکار ماهر به خیر می‌داند در شرایطی که بدنه خودرو تا قبل از این در گیر زخم و رنگ شدگی قرار گرفته میباشد در طول اجرا فعالیت صافکاری سوای رنگ درین مرحله ممکن میباشد مجدد در گیر شکاف خوردگی و زخم زدگی منطقه رنگ گردد. در سود آحاد عملکرد خویش را می نماید تا با استعمال از ساخت‌و‌ساز گرما بازدارنده از خراشیدگی رنگ خودرو خواهد شد.

یک کدام از نکاتی که صافکاران حرفه‌ای به آن اعتنا مایحتاج را دارا‌هستند این میباشد که با استعمال از گرما در منطقه مجروح بدنه خودرو خواص چکش خواری نیز در آن بخش فراتر می رود. در نقطه پايان فعالیت نیز صافکار زبده به جاری ساختن موج گری روی سطحی که نکات صافکاری سوای رنگ صورت گرفته میپردازد. در‌این طرز بوسیله میله های بسیار دقیق و با چکش های آهسته و به طور یکسان و یک دست سطح تماما مانند روز در آغاز می گردد.

در صورتیکه که رنگ در هنگام صافکاری خیلی معدود زخم ببیند به وسیله مداد هایی خاص خش گیری می‌گردد. درین نحوه رنگ با تمرکز زیاد بر روی خش ها کشیده می‌گردد و با به کارگیری از سنباده های خیلی قابل انعطاف روی آن سطح را تماما مسطح میسازند.

عنایت نکات صافکاری سوای رنگ
مشتریان بایستی به عنایت نکات صافکاری سوای رنگ تماما با خبر باشند و خودروی خویش را به تعمیرگاه هایی ببرند که در آن صافکاران ماهر درگیر به ارائه سرویس ها می باشند. نکات صافکاری فارغ از رنگ شغل هر کسی وجود ندارد و می بایست به وسیله اشخاص کارشناس دراین مورد صورت پذیرد. با به کارگیری از نکات صافکاری سوای رنگ و یا این که پی دی آر میتوانید از افت ارزش خودروی خویش خودداری فرمایید. براین اساس به شما سفارش می‌کنیم مرکزی را گزینش فرمائید که شایسته ترین و کامل ترین سرویس ها را به شما ارائه دهد.

بازدید : 10
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45

به کار گیری از طریق‌های امروزی صافکاری، به جک قیچی تشخیص رنگ معنای نفی صافکاری به طرز سنتی وجود ندارد. اکثر اوقات نحوه‌های صافکاری امروزی برای ترمیم زخم‌های جزئی و سطحی بدنه خودرو فارغ از رنگ آیتم به کار گیری قرار میگیرند. گاهی نیاز میباشد که به جهت حجم زخم دیدگی و یا این که عمق زیاد آن از نحوه‌های سنتی صافکاری استعمال کرده و در غایت با رنگ‌آمیزی دوباره قسمت مجروح، بدنه را ترمیم کرد. در هر شکل آنچه چگونگی عمل را ضمانت می‌نماید، مهارت و تخصص بالای اجراکننده صافکاری و نگارگری خواهد بود.

گونه های صافکاری خودرو
صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ
همان طور که در صدر بیان کردیم، بسته به نوع و شدت ضربه تصادف، صافکار تصمیم می گیرد که با بخش مجروح چه نماید.گاهی ضربه طوری میباشد که نیازی به نگارگری روی بدنه وجود ندارد و یک صافکار حرفه‌ای میتواند سوای رنگ بخش مجروح را صافکاری نماید. عمل به مهارت و علم بالایی نیاز داراست. بعضی وقت ها در تصادف، ضربه متعددی به بدنه خودرو وارد می گردد که مستقیماً رنگ خودرو را از فی مابین میبرد و یا این که در تاثیر ضربه زدن چکش و فرآیند صافکاری، رنگ نصیب مجروح از در بین می‌رود. در این حالت نمی‌اقتدار از صافکاری سوای ‌رنگ به کار گرفت. در‌این حالت صافکار بایستی از رنگ برای صافکاری بخش مصدوم به کارگیری نماید. در اکثر مورد ها صافکاری سوای رنگ قابلیت پذیر وجود ندارد. دست اندرکاران تاثیرگذار بر صافکاری:

امکانات صافکاری: تعمیر عالی، فارغ از ابزار و امکانات آپ دیت و کیفیت عالی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد.
مهارت‌‌های صافکار : مهارت صافکار از مداقه متعددی شامل است؛ چون بدنه خودرو او‌لین چیزی میباشد که اعتنا شما‌را به خویش جلب می‌نماید.

صافکاری با لیزر
صافکاری لیزری نوعی صافکاری بی رنگ و امروزی ترین نوع صافکاری اکنون به شمار می آید. هنگام بروز تصادف حتی در‌صورتی‌که رنگ بدنه خودرو مبتلا شکستگی خواهد شد از صافکاری لیزری به کارگیری می‌گردد. درین طریق با استعمال از لیزر و دانش اپتیک (نور و روشنایی شناسی) به تعمیر سطح ها فرنگی بدنه خودرو می پردازند. مزیت به کارگیری از این نوع صافکاری این میباشد که بخاطر حرارتی که لیزر از خویش به جا میگذارد، طوری که هیچ رد و نشونه‌ای از صافکاری روی بدنه نمی‌ماند و صافکاری به شایسته ترین صورت ممکن شکل می گیرد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 1114
  • بازدید کلی : 1115
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی